[linux-programlama] Re: CRC Check

From: Volkan YAZICI (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Tue 13 Jul 2004 - 12:28:23 EEST

merhaba,
On Tue, Jul 13, 2004 at 12:24:04PM +0300, Enver ALTIN wrote:
> http://www.php.net/manual/en/function.crc32.php :)

> http://rcswww.urz.tu-dresden.de/~sr21/crc.html

ilk once ilginizden dolayi tesekkur ederim.

enver bey icimden bir ses "yaklasik bir haftalik arastirmam sonucu" adli
cumlemi okumayip google'da buldugunuz ilk on linkten en cok hosunuza
gideni buraya paste ettiginiz yonunde. (ki emin olun bu ve benzeri onlarca link
su an 7 gunluk firefox history'mi doldurmus durumda.)

yukaridaki mesajimda da belirttigim uzre benim crc hesaplamakta bir sorunum
yok. ama yukarida hali hazirda verdigim kodlarin crc checksum'larina bir turlu
ulasamiyorum. bu konuda bir yarimdi benim kastim.

tekrar ilginizden dolayi tesekkurler
iyi calismalar