[linux-programlama] Re: Php MySQL De Siralama

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 13 Jul 2004 - 10:54:43 EEST

Peki :)
Ben fikir paylasimi icin yazdim zaten ...
Neyse daha aciklayici olayim ...
listeye sql den kayit girmeden once .. rapor=0 olanlari count(*) la aliyorum
aldiktan sora sira_no = count(*) + 1 yaparak kayit giriyorum ...
Buraya kadar sorun yok .. Aslinda 1 no lu kaydin olmamasi da sorun deil ..
cunku zaten sirali geliyor .. max ve min lerle okutup kontrolunu
yapabiliyorum ... Isin icine periyodikler girince ortalik karisiyor...
atiyorum haftalik kontrol oldugu zaman ... 2 aylik kayit ekleniyor (4
haftadan 8 kayita esittir)ve o kayitlar sira_no 8 9 10 ... seklinde
gidiyor .. bu da sira_no da duzensizlige yol aciyor

On Tue, 13 Jul 2004 10:48:39 +0300, Adem Alp YILDIZ wrote
[UTF-8?]> ben bu tip işlemlerin sql yapılmasının daha yararlı olacağı
inancındayım..
[UTF-8?]> senin sıralama mantığının nasıl çalıştığını tam
manası
[UTF-8?]> ile bilemiyeceğim.. bunu için mantıken yardım edemiyeceğim..

[UTF-8?]> Guray Satici yazmış:

[UTF-8?]> >[UTF-8?]> tabi yanlış anlamadıysam..