[linux-programlama] Php MySQL De Siralama

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 13 Jul 2004 - 10:27:34 EEST

Merhabalar ...

Benim ornek olarak .. hasta siralayan bir listem var
Kisi gelip onceden siraya yerlesebiliyor veya periyodik bir secim
yapabiliyor. ve her gün bir liste cikariliyor. muayene listesi diyelim
ve bunun ustunde bir siralamaya giriliyor ...
Yalniz bu liste ustunde gerektiginde oynama yapilabiliniyor. misal periyodik
muayenesi olani en on siraya alabiliyorum ... yada en ondekini arkalara
dogru ... Bunu da liste icin sira_no diye bi field'da tutuyorum .. sira
degistikce one arkaya aliyor. ayrica muayene olana raporda kesiyorum ...
kestigim zaman listemden cikiyor.. yalniz rapor kestigimin sira_no su bu
sefer sorun yaratiyor. 1 numarali hasta surekli listeden cikiyor ve ben bu
sira_no degerini tekrardan 1 den baslatmam icap ediyor...

Bunu daha farkli bir sekilde nasil yapabilirim ...
sira_no alanim rapor degeri 1 oldugunda 999999 diye bir deger aliyor ve
ondan sonra 2 3 diye gidiyor ...
buna daha pratik bir cozum onerisi olan var mi acaba??
yada bi kolaylik?

PHP + MySQL kullaniyorum ... JS te serpistirdim sagina soluna ...