[linux-programlama] Linux uzerinde assembly programming ve sistem programciligi

From: Fikri Aydemir (faydemir@eng.marmara.edu.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 00:13:16 EEST

Merhaba,

Ben Marmara Universitesi Bilgisayar Muhendisliginde okumakta olan bir
ogrenciyim. Linux uzerinde assembly dili ve sistem programciligi ile
ilgileniyorum. Ozellikle basit suruculer yazma konusunda bir arastirma
yapiyorum. Bu ve benzeri konularda deneyimi olan arkadaslar benimle kontak
kurabilirlerse sevinirim.

Saygilarimla,

Fikri Aydemir

This e-mail was scanned by Antivirus.