[linux-programlama] Fw: Acil_ lütfen_forward_edin

From: Umit Sinan Bicer (usbicer@atateks.com.tr)
Date: Wed 07 Jul 2004 - 10:46:42 EEST

Arkadaşlar, doğru olmadığını biliyorum ancak bir hayat söz konusu
olduğunda -yardım ihtimali bu yönde de varsa- tahammül edilebilir diye
düşünüyorum..
Herkesten özür diler, imkanı olanın yardım edeceğini umarım..

İyi Çalışmalar,

Ümit BİÇER.

----- Forwarded by Umit Sinan Bicer/Atateks on 07.07.2004 10:39 -----

Oktay Atak/Atateks
07.07.2004 10:35

Atateks Notes Kullanıcıları/Bütün Grup, Atateks Tekstil Isletmeleri San.
Tic./Fabrika
cc

Subject
Fw: Acil_lütfen_forward_edin

Arkadaşlar,

İki haftadır Samatya SSK da ağır mide kanaması
geçiren bir hastamız var, günlerdir sürekli kan
verilmekte ama kanama henüz durdurulamadı, durumu
çok ağırlaştı en son çare olarak bugün çapaya sevk
edilerek ameliyata alınmasına karar verildi ve 10
ünite 0 rh (-) kana ihtiyaçları var. Günlerdir kan
aradıkları için artık kan bulabilecekleri yerde
kalmadı. Bu maili mümkün olduğu kadar çok kişiye
forwardlarsak kan verebilecek gönüllüler
bulabiliriz. Yardımlarınızı rica ediyorum.

Kan vermek isteyenler için ilgili kişi hastanın oğlu
Serkan Ordukaya telefon numarası 0536 695 44 80.

Dr. Oktay ATAK
İyi çalışmalar, sağlıklı günler....