[linux-programlama] Re: referential integrity icin trigger

---------

From: Ender (eaorak@yahoo.com)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 10:54:26 EST

    İncelediğim dökümanda on update cascade kullanılmıştı,
    ancak farklı bir veritabanı ile ilgiliydi sanırım,
    zira biraz daha geniş araştırma yaptığımda update
    işleminin triggerlar yoluyla çözüldüğünü ve henüz
    desteğinin olmadığını gördüm. Söylediğiniz gibi,
    Oracle'da yalnızca On-Delete desteği var, yanlış
    bilgilendirme için kusura bakmayın.

    http://www.cs.man.ac.uk/~horrocks/Teaching/cs2312/Lectures/Handouts/integrit