[linux-programlama] Re: mysql ve float ile yanlis degerler

---------

From: Ali (serenadali@yahoo.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 03:39:36 EST

    bende benzeri sekilde float magduruydum. Soyle bir sey yaptim; once ayni tablodan bir tane daha create ettim. sorunlu fieldi decimal e cevirdim. INSERT INTO .. SELECT .. ile eski tabloyu yeni tabloya aktardim ve floattan kurtuldum. Dolayisiyle tablonun kapladigi alan biraz artti.
    Aykut_YILDIZGÖRÜR <aykuty@tepemobilya.com.tr> wrote:herkeze günaydin... ;-)

    sormadan once mysql in manual ine baktim ama sonuc alamadim..
    float tipinde bir hücrem var.bu hücre 11 rakamli ve 2 hassasiyetli(11,2).
    bu hücreye girdigim rakamlar girdigim gibi durmuyor..rakı gibi yani ;-)

    örnek: 123456789 seklinde bir sayi girdigimde mysqlde 1234567892,00 seklinde
    görünüyor..( 9 dan sonra 2 geliyor )

    veya rastgele 8-10 haneli rakam girince cokdaha farli degerler gösteriyor..

    bu hücreyi double a cevirip denedim ama aynı sey devam etti...

    sorun ne olabilir?

    simdiden cook tesekkurler
    Aykut