[linux-programlama] hastane otomasyonu

---------

From: Burak YILDIRIM (burak@iceleczakoop.com)
Date: Fri 16 Jan 2004 - 11:49:22 EST

    merhaba,
    inönü üniversitesinde kullanılan hastane otomasyonu programını indirdim.
    sitede yazılanları yaptım fakat program kullanıcı adı ve şifreyi (deneme,123)
    kabul etmiyor. pg'de farklı kullanıcılar yaratıp denediğimde sonuç yine aynı.
    başka bir hata mesajı yok. psql ile pg'ye bağlanabiliyorum, kullanıcı adı ve
    şifre sorunu yok. denediğim sistemler fedora, suse 8.2, gelecek 2.0.