[linux-programlama] Re: liste moderetaorleri, ecartis ...

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 11:02:27 EST

    > Sayin Yuksel Ozcan,
    >
    > listenin moderatoru yok. ben ise listenin ayak islerine
    > bakiyorum.
    Estafurullah Mustafa Bey, siz lkd baskanisiniz.(bu listedeki herkez az cok
    farketmez, Turkiye linux camiasinin onemli bir bireyidir, siz lkd'nin
    basindaki kisi olarak iyi bir organizatorsunuz)

    Dediginizi gibi sorun celiknet'ten kaynaklaniyor. Sanirim istemeden biraz
    agresif bir tutum izlemisim, bagislayin. Bunun nedeni de 2 haftada 1 yeniden
    uye olmam. Mail adresimi degistirecegim. Agresif olmamdaki diger bir sebep
    te daha onceden vacation durumuna gectigimden dolayi sordugum sorulara,
    sorunumu cozen cevaplar veren kisilere bu vacation pozisyonuna gecmemden
    dolayi cevabi alamamam ve haliyle cevap verene tesekkur edememek. Canimi
    esas bu SIKTI, yardim istiyorum, yardim ediyorlar, ama mail gelmedigi icin
    basta enver altin'a ve diger cevap veren herkese tesekkurlerimi
    iletemiyorum. Cevap verildigini listweb.bilkent.edu.tr/Linux/ adresindeki
    loglardan ogreniyorum. Tabi bunu ogrenmem 2 - 3 gun sonra oluyor yada daha
    gec oluyor. Haliyle cevap veren karsi tarafa tesekkur edememis oluyorum.
    Kusura bakmayin.