[linux-programlama] Liste moderatorleri hakkinda

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 08:45:16 EST

    Herkese selam,
    Oncelikle herkesten ozur dilerim. Cok uzun suredir linux-programlama@liste.linux.org.tr mail listesini takip ediyorum. Son 5 - 2 aydir hesabim en az 8 - 9 kere silinmistir. Benim bu listedeki mail almami kim veya ne engelliyor? liste moderatorleri mi? yoksa art niyetli baskalari benim mail adresimden geliyormus gibi davranan mail atarak mi hesabim silinir. Bir diger konu benim gibi kendi istegi disinda bu mail-list grubundan silinenler var mi? Bu neden kaynaklaniyor. Bunu liste mopderatorleri elle yapiyorlarsa bir gerekce gostermemeleri niye? Hakli sebepleriniz olabilir, fakat insan bir haber verir bu sebepten dolayi bu listeye uyeliginizi siliyoruz diye, ben de yine yine uye olmam. Eger liste moderatorleri listeden cikartmiyorsa ne cikartiyor? Bu ecartisin bir acigimidir yoksa? Lutfen bir liste moderatoru yada lkd yetkilisi bu konuda bir cevap versin. Listeye boyle gereksiz bir mesele icin verdigim rahatsizliktan dolayi herkesten ozur dilerim. Bu, bu listeye son uye olusu
     m. Sorunlara cozum aramak/cevap vermekle mi ugrasicaz yoksa listeye uye olmakla mi anlayamiyorum.