[linux-programlama] Re: [linux-programlama] access

---------

From: Ender (k3di@hiperaktif.com)
Date: Thu 08 Jan 2004 - 08:52:51 EST

    Merhaba.

    Access dbye baglanti yapmak icin odbc driver kullanmaniz gerekecek.
    Yani mysql icin kullandiginiz fonksiyonlarin benzerleri odbc icin de
    mevcut. Mesela mysql_connect'in odbc_connect gibi bir odbc versionu var.
    Php.net sitesinden odbc fonksiyonlarini aratirsaniz bulabilirsiniz
    istediklerinizi.=20

    Iyi calismalar.

    Ender G=DCLER