[linux-programlama] Portlara erişim

---------

From: Bora Tuncer (bora_tuncer2000@yahoo.com)
Date: Fri 02 Jan 2004 - 09:06:04 EST

    Arkadaşlar benim portlara erişim konusunda biraz
    sıkıntılarım var

    Bir portu RAW modda açtığım zaman sadece 8 byte
    gönderiyor.Bu bir özellik mi yoksa eksik bir bilgimi ?

    Bunun yerine portu CANONIC modda açıncada bir döngü
    içindeyken sürekli aynı veriyi okuyor.

    Yani iki program yazdım.Biri com1 portundan sadece bir
    katar gönderiyor
    İkinci program ise com2 portundan bir while döngüsü
    içinde gelecek veriyi bekliyor.
    com1 ve com2 portlarıda bir kablo ile birbirine
    bağladım

    Fakat ikinci program ilk okumada doğru veriyi okuduğu
    halde , belirli bir süre daha aynı veriyi , biraz
    değişmiş bir halde okumaya devam ediyor

    "Hemen belirteyim read fonksiyonunu veri gelene kadar
    bekleyecek şekilde ayarladım"

    Burada CANONIC mod olduğu için kullanılan buffer flush
    yapmak mı lazım ? Eğer buysa nasıl yapılacak.