[linux-programlama] Virtual Directory

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 07:38:03 EST

    Selamlar,

    oncelikle bu soruyu nereye soracagimi bilemedim eger yanlis listeye
    soruyorsam bastan ozur dilerim. Hazirlamakta oldugumuz web sitesi icin
    bir download bolumu olacak. bu bolumde virtual directory kullanarak
    ziyaretcinin bu dosyaya tekrar erisimini kisitlamak istiyorum. bunu ne
    sekilde mumkun kilabilirim? PHP ile ilgili birsey mi yoksa Apache
    uzerinde mi bir ayar yapmam gerekiyor?

    Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler

    Cem Kamil Kulekci