[linux-programlama] php explode etme

---------

From: Qzg=FCr_=D6zaslan_=28Listeler=29?= (listeler@ins.itu.edu.tr)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 09:52:25 EST

    Merhabalar,
    bilgi bilgi2 bilgi3
    şeklinde aralarında boşuk sayısı sabit olmayan formatta bir doyada satırları okutup dolu alanları bir diziye atamak istiyorum. Aşağıdaki gibi bir kod ile deneme yaptım. Bu kod programın bir parçası tabi.Explode ettiğimde dolu bilgiler arasındaki tüm boş satırları da diziye atıyor. Sadece bilgi kelimelrini boşlukları gözardı ederek nasıl alabilirim. Teşekkürler...
    while ( ! feof ($dosya) ) {
     $satir = fgets ( $dosya) ;
            $parcala = explode(" ", $satir);
            $ssayi = count ($parcala);