[linux-programlama] Re: dagitimdan bagimsiz binary

---------

From: Volkan YAZICI (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 13:34:47 EST

    merhaba, ne derece uygun olacak ama bir onerim var:

    kullandiginiz tum programlari belli bir dizin altinda toplayip (ornegin
    /usr/local/src/apache,postgresql,php,vs) programlari teker teker kurun.
    ardindan ~/.bash_history'deki kullandiginiz komutlari bir yere not edin
    (yani programlarin kurulmasi icin gerekli tam komut listesi). sonra
    programlari topladiginiz dizindeki .config.in dosyalarini bir yerde
    toplayip yedekleyin. simdi sira bir script yazmaya geldi topladigimiz bu
    komutlar ve onceden kurulum icin kullandigim config dosyalari ile:

    1) kendi config dosyalarimizi, programlarin icine kopyala
    2) bash_history'den kullandigimiz komutlari birer birer uygula

    iste ben platformdan bagimsiz server binary'si diye buna derim :P

    umarim isinize yarayacak bir cozum sunabilmisimdir,
    iyi calismalar.