[linux-programlama] ps2pdf

---------

From: Onur Can ÇAKMAK (onur@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 12 Feb 2004 - 11:28:02 EST

    Selamlar,

    ps2pdf kullanarak postscript dosyaları pdf'e ceviren kucuk bir script
    yaziyorum.
    Bunu yaparken hic geçici dosya olusturmak istemiyorum.

    "ps2pdf - -" seklinde bir pipe acip icine ps yaziyorum. Ancak ondan sonra
    EOT (0x04) yollasam da bos satir yollasam da bana pdf cikti vermeye
    baslamiyor.

    Programi diger sekillerde (mesela komut satirindan) normal
    calistirabiliyorum.

    TCL scripti (ilgilenen varsa):
    proc generate_pdf {ps} {
      if {[catch {set conv [open "|/usr/bin/ps2pdf14 - -" r+]} err]} {
        log error "Could not run $_conf(ps2pdf) ($err)"
        return 0
      }
      fconfigure $conv -buffering none -translation binary
      puts -nonewline $conv $ps
      return [read $conv]
    }

    Bu asla return etmiyor. Pipe acik kaliyor ve ps2pdf birsey yazmadigindan
    bekliyor oyle..

    Acaba gs ozel bir kontrol karakteri mi bekliyor benden veya konsolda
    kullanirken yolladigim ctrl+d EOT (0x04) degil mi?

    Iyi calismalar

    --
    Onur Can ÇAKMAK
    ITU Uzaktan Eğitim merkezi