[linux-programlama] Re: cok platform programlama

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 04:56:45 EST

    aslinda yapmak istedigim yerel networkte kullanmak
    icin bir hatirlatma ve bilgisayarlar arasi haberlesme
    programi. post it gibi ekranda notlar falan alinacak,
    istenirse basit tekrarli hatirlatmalar eklenecek.
    herhangi bir not da diger bilgisayarlara
    gonderilebilecek.
    bu isi yapan windows tabanli todo isimli ucretsiz bir
    program var ama programcisina erisemiyorum. ne yazik
    ki windows 2000'lerde de diger bilgisayarlara ulasmada
    sorun cikartiyor.
    tesekkurler,
    fr.