[linux-programlama] C ve Networking

---------

From: Murat ALKAN (oceanrat@linuxmultimedia.org)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 05:57:47 EDT

    Merhaba
    Oncelikle sacma karakterler iceren onceki mesajim icin ozur dilerim.
    XML(RSS Teknolojisi) ve HTML tabanli haberleri parse ederek kullanicya
    sunmak icin
    bir program yaziyorum.

    Eski program denemelerimde bircok kez bu gelistirdigim network.c dosyasini
    kullandim ve kullandikca, yeni seyler ogrendikce gelistirdim.
    Ancak kutuphaneye baktigimda gercekten hic stabil ve esnek (flexible)
    olmadigini gordum ve bastan yazmaya karar verdim.

    Ekte henuz gelitirilmesi bitmemis bir ornegi var.
    Her seyi duzgunn yaptigima inandigim halde
    'nl_read_send_data_to_server()' fonksiyonunda
    hayal kirikligina ugruyorum. Server a baglandiktan sonra dakikalarca
    bekliyor ama verileri gondermiyor.

    Hatanin nerde oldugunu soyleyebilecek olan varsa cok mutlu olacagim.

    Not: Belki problem derleme sirasinda olusmus olabilir. GCC FLAG lerim
    soyle:
        -O4 -g -Wall -mcpu=athlon -march=athlon network.c -o network.o

    ---
    Everybody says that linux is the best!
    EOF
    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: application/octet-stream
    -- File: network.c
    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: application/octet-stream
    -- File: network.h