[linux-programlama] C ve Networking

---------

From: Murat ALKAN (oceanrat@linuxmultimedia.org)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 14:25:51 EDT

    Merhaba
    XML(RSS Teknolojisi) ve HTML tabanlı haberleri parse ederek kullanıcıya
    sunmak için
    bir program yazıyorum.

    Eski program denemelerimde birçok kez bu geliştirdiğim network.c dosyasını
    kullandım ve kullandıkça, yeni şeyler öğrendikçe geliştirdim.
    Ancak kütüphaneye baktığımda gerçekten hiç stabil ve esnek (flexible)
    olmadığını gördüm ve baştan yazmaya karar verdim.

    Ekte henüz geliştirilmesi bitmemiş bir örneği var.
    Her şeyi düzgün yaptığıma inandığım halde 'nl_read_send_data_to_server()'
    fonksiyonunda
    hayal kırıklığına uğruyorum. Server a bağlandıktan sonra dakikalarca
    bekliyor ama verileri göndermiyor.

    Hatanın nerde olduğunu söyleyebilecek olan varsa çok mutlu olacağım.

    Not: Belki problem derleme sırasında oluşmuş olabilir. GCC FLAG lerim
    Şöyle:
       -O4 -g -Wall -mcpu=athlon -march=athlon network.c -o network.o

    ---
    Everybody says that linux is the best!
    EOF
    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: application/octet-stream
    -- File: network.h
    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: application/octet-stream
    -- File: network.c