Re: [Linux-programlama] PhpMyAdmin ile ilgili

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 31 Dec 2004 - 17:42:13 EET

phpmyadmin'in konfigurasyon dosyasini inceleyin.
Orada alt taraflarda o ozellikleri komple kapatmaya
ya da hata mesaji cikarmasini engellemeye yarayan
secenekler var...

Bunun disinda istediginiz sorunun cevabi phpmyadmin
dokumantasyonunda var. Bagli tablolar ile ilgili phpmyadmin
kullanimina simdiye kadar ihtiyacim olmadigindan ne ise
yaradiklarina dair bir fikrim yok, ama bir hata olmadigini
soyleyebilirim.

Saygilar.