Re: [Linux-programlama] RE: MySql Server yedekleme..

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 14:01:12 EET

On Fri, 2004-12-24 at 11:18 +0200, Eralp wrote:
> Sakin bana mysqldump felan demeyin arkadaşlar..
> Konuyla ilgli onerilerinizi bekliyorum ..

Ben e-posta içerisinde soru göremedim. Sorduğunuz nedir tam olarak?

Madem düşündüğünüzün bir yaşayan MySQL veritabanını yedeklemek için en
iyi yol olduğundan bu kadar eminsiniz, deneyin ve görün?

Bence yanlış ağaca tırmanıyorsunuz, /var/lib/mysql'i tar ile başka bir
yere taşımak bence ideali bırakın, güvenilir bir yol bile değil.

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/