Re: [Linux-programlama] ticari program hazırlama

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 22:43:09 EET

Selamlar,

Uzun suredir C/Mysql/Gtk+ ile http://muhasebeci.sf.net adresindeki
uygulamayi gelistiriyoruz, dilerseniz bu uygulamayi kullanabilirsiniz,
yada programi size ozel hale getirmede yardimci olabiliriz.
Not: 1-2 gun icerisinde YTL ve bi kac ozellik daha eklenmi$ surum
cikacaktir. Denemek icin bu yeni surumu beklemenizi oneririm.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

23-12-2004 Perşembe günü saat 10:08 sularında, Erhan dedi ki: