Re: [Linux-programlama] Re: struct sorting

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 18 Dec 2004 - 13:27:37 EET

Merhaba,

Valla count alanının değerinin sürekli değiştiğini öngörebilmiş
değildim. Soruda yazmıyordu. :-)

O zaman insertion sort (eklemeli sıralama) algoritması ile eski listeden
elemanları çıkartıp, yeni bir listeyi sıralı oluşturacak şekilde eleman
ekleterek yeni (sıralı) listeyi oluşturabilirsiniz. Bellek tüketimi
olarak 1-2 tane fazladan işaretçi değişkeniniz olur. O kadar. O(n^2) dir
elbette.

Bora.