[Linux-programlama] Turkce Karakter Sorunu

From: Anope.Net (sales@anope.net)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 15:55:41 EET

Merhabalar Bir Portal Scripti Kurdum.Adı koobi. Sanırsam Bir Alman Firması üretimi Ama Ben Bir Rus Sitesinden Temin Ettim. Yani Portal Scripti ruslardan gelme. her neyse oturdum bununla uzun süre uğraştım. baya da türkçeledim. fakat bütün sitede türkçe karakterler çalışırken forumun postlarında yani yazılmış yazılarda tr karakterler çıkmıyor.
www.gozdem.net sitesinden görebilirsiniz. herşey çalışıyor
hatta forum bölümüne girdiğinizde
www.gozdem.net/forum.php burda da türkçe karakterlerin çalıştığını görebilceksiniz. ama gel görki
postlarda Örneğin :
http://www.gozdem.net/showposts.php?fid=3&tid=31&RL=0&CR=3
kesinlikle tr karakterler çıkmıyor. sadece forumu yazarken polimid adlı karakteri seçtiğimizde tr karakterleri görebiliyoruz. Hatta Yazarken bütün tr karakterleri denedim normal olarak gözüküyor ama gönder dediğimde yazı hine bozuluyor. httpd.conf da charsetleri ayarladık, language klasörüne
setlocale(LC_ALL, 'tr_TR.ISO-8859-9');

terimini de girdik, templatelerinde charsetlerde ayarlı fakat halen çıkmıyor ve sadece bu forum bölümündeki yazılarda bu sorunu yaşamaktayız. yardımcı olursanız çok sevinirim. iyi çalışmalar kolay gelsin...

Not : Sunucu Bana Ait. Plesk Panel Kullanıyorum. Bütün Sitelerimiz Sorunsuz Çalışıyor

Soner Çığtekin