[Linux-programlama] `libpq' (PostgreSQL C API) Kullanımına Giriş Dökümanı

From: yazicivo@ttnet.net.tr
Date: Thu 09 Dec 2004 - 18:00:45 EET

Merhaba,

Yaklaşık 1 aydır üzerinde çalıştığım "`libpq' (PostgreSQL C API) Kullanımına Giriş" belgesini son hali ile web'e koydum. İlgili arkadaşların eğer mümkünse belgeye şöyle bir göz gezdirip hata, eksik ve yorumlarını benimle paylaşmalarını rica edecektim.

Belgeye aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz:
http://yazicivo.fateback.com/libpq-kullanimina-giris.html

Özellikle sonda yer alan örnek c programına, c bilen arkadaşlar bir göz gezdirirse çok sevinirim. Program ufak da olsa, arada hafıza taşmalarına falan kurban gitmeyelim (ya da ne bileyim serbest bırakılmamış işaretçilere falan). Sonra belgeyi okuyacak arkadaşlar (ben de dahil) yanlış yönlendirilmesin.

İyi çalışmalar.