Re: [Linux-programlama] Oracele Kurulum

From: İsmet Sönmez (ismet.sonmez@ozkankirtasiye.com)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 14:29:03 EET

Paket kurulu değilmiş...
Rüyamı gördüm acaba...gerçi saat 10 kadar uyudum ama uykuda bile oracle
kuruyordum...
İpin ucu kaçtı ama hadi bakalım nezaman tutacağız...

Şu an son makineye yeniden açtım...OK
Client bağlantısı.... OK
Bilgi İşlem odasından bir windowz daha çöpe gidiyor,almak isteyen varsa
hemen vereyim...

İyi Çalışmalar