RE: [Linux-programlama] java hakk?type=text size=40 style=

From: S.Çağlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 17:07:10 EET

Selamlar;

Farkında mısınız bilmiyorum ama bilgin eksik, para icin yapıyorsun,
şöylesin böylesin diye aklınızca suçladığınız insanlar sizi bu aklınızca
bildikleriniz konusunda sulu götürüp, susuz götürür. Kime ne
söylediğinize dikkat ediniz. Bu insanlar senelerdir Türkiye'de Linux'un
bir yere gelmesi için _gönüllü_ olarak her işe koşmuş, herkese yardım
etmeye çalışmış insanlar. Terbiyenizi takının.

İnsanlara laf etmek yerine derdim şu, şöyle düşünüyorum yazın bitsin.
Daha fazla uzatmayın ki listenin ağzının tadı kaçmasın...

Saygılar

Sal, 2004-12-07 tarihinde 06:12 -0800 saatinde, kohlit@icqmail.com

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>