Re: [Linux-programlama] java hakkýnda

From: Onsel Armagan (onsel@su.sabanciuniv.edu)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 14:21:16 EET

Delphi'yi pek bilmesemde, Java ile cok kolay gorsel programlama yapabilirsin.
Swing yerine SWT kullanirsan, isletim sisteminin gorsel parcalarini kullandigi
icin cok hizli calisir.

Ayrica, veritabani veya gorsel tasarim icin kullanacagin araclar sayesinde
tahmin edemeyecegin kadar hizli, veritabani uygulamalari gelistirebilirsin.

ornek kodlar ve uygulama icin http://sourceforge.net/projects/turquaz
adresindeki projeye goz atabilirsin.

SWT, eclipse ve Javayi tanitacak LKD adina bir seminer vermek istiyoruz.

Web'den basvurduk, cevap gelmedi. Ilgililere duyurulur :)