Re: [Linux-programlama] Mysql sıralama

From: Mustafa Celik (m_c_e_l_i_k@yahoo.com)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 12:11:08 EET

Urunler tablosundanki urunleri fiyati'na gore azalan sekilde siralamak icin
select from urunler order by fiyati desc

artan sekilde siralamak icin
select from urunler order by fiyati asc

Once fiyati'na gore artan, fiyati ayni olanlarin ise fiyat tipi azalan olacak
sekilde siralamak icin
select from urunler order by fiyati asc, fiyat_tipi desc

sütun adlarında boşluk karakteri kullanmayiniz