[linux-programlama] Re: Coklu kullanici destegi

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Mon 30 Aug 2004 - 21:06:24 EEST

Selamlar,

Bu hiyerarsiyi biraz daha genisletmeniz gerek. Madem ki bi yetkilendirme
olacak, biraz daha kapsamli dusunmek lazim. Ornegin bir firma dusunun 5
subeli. 3 tane deposu var. Bazi kisiler bir depo icin islem yaparken
digeri icin islem yapamamali. Yani istanbuldaki kullanici bursadaki
ambar ile ilgili islemler gerceklestirememeli. Bunu da $u $ekilde
ayri$itrabilirsiniz;
x kullanicisi sadece a deposu icin islem yapmali, b deposu icin islem
yapamamali, asagida verdiginiz ornek bu durumu da goz onune alirsak
biraz eksik oluyor. Bunu proje geneline yayacak olursak bu hiyerarsiyi
Depolar icin oldugu gibi isyerleri, kasalar, bankalar, gibi daha
kapsamli bir hale getirebilmek mumkun olsa gerek.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

29-08-2004 Pazar günü saat 23:31 sularında, Hüseyin Ergün dedi ki: