[linux-programlama] linuxprogramlama.com haberler 28/08/2004

From: ali@linuxprogramlama.com
Date: Sat 28 Aug 2004 - 23:04:28 EEST

Selamlar arkadaslar,
Sizlere bir kac haber vermek istedim.
1- Gtksozluk2 nin pocket pc surumu Bay Luca Martinetti tarafindan yazildi.
Siteye linkini koymadan sizlerle paylasmak istedim. http://www.phatsoft.net/en2tur/
2- Qvwm kodunu 2002 yilina kadar yazan Kenichi Kourai ile gorusmemde artik yazamayacigni soyledi
yaklasik 6 aydir bu zamanin oncesindede theme eklentieri ve kulanilabilir olmasi icin ugrastim.
Muhtemelen bundan sonra temel kodlari yazma isini uzerime devredecek ilk surum de
baslat cubugu uzerinde bulunan taskbar launcher (Kenichi son eklemesi) ve ses icin mixer calistirma
uygulamasi ekeleyecegim kismetse.
Qvwm uygulama eklemeleri ve cesitli duzenlemeler yapacak arkadaslara her zaman ihtiyac var.
Su ana kadar yabancilardan destek geldi Turk uygulamacilardanda destek bekliyorum.
Saygilarimla
M.Ali VARDAR