[linux-programlama] Kylix Pro ve Slackware 10

From: Murat Gezer (listeler@linuxdonanim.com)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 14:28:33 EEST

Merhaba

Galiba artik Kylix yeni Linux dagitimlarina kurulamiyor. Az once Slackware 10
makinamda Orjinal Kylix'i kurmayi denedim kurulmadi. baska bir makinada SuSE
9.0 kurdum ve onun uzerinde denedim kuruldu. Internetde bu kurulama sorununa
cozum bulamdim. Basaran varsa nasil kuruldugunu anlatabilirse sevinirim

Murat Gezer