[linux-programlama] Re: PHP GD GRAFIK CIZDIRME PROBLEMI

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 10 Aug 2004 - 14:53:36 EEST

Anladigim kadariyla ..
eski bir seylerden kastiniz
JpGraph in hata mesajlarinin ciktigi ekran ...
Mac. tarzi bi hata mesaj ekrani vardi onun

Kastiniz da o diye tahmin ediyorum
Ordaki hata mesajini dikkate almanizi tavsiye ediyorum ...
Saniyorum ki
ya php nin versiyonu yada GD kutuphanesi ile bi sIkIntInIz mevcut

On Tue, 10 Aug 2004 14:10:12 +0300, serkan eminoglu wrote