[linux-programlama] Re: Borland Kylix open edition?

From: Bulent Selek (bselek@best.com.tr)
Date: Mon 09 Aug 2004 - 14:27:54 EEST

Selamlar,
Hasan Basri'nin verdigi link disinda sunu eklemek istedim,=20
Kylix C++'la birlikte gelen linker kernel 2.6 uzerinde sorun cikariyor
ve calismiyor. Bildigim kadariyla da MDK 10'da kernel 2.6 kullaniyor.
Pascal tarafinda ise 2.6 kerneli ile ilgili bir sorun yok.

Ayrica Andreas Hausladen calismalari=20
http://sourceforge.net/projects/unvclx/ adresine tasindi.

Kolay gelsin.