[linux-programlama] Re: Turkce Ingilizce Dil Secimi

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 12:59:06 EEST

Simdi biraz daha konuyu acayim ..
o zaman daha net cozumler gelecegi kanisindayim ...

Simdi Turkce sayfada uyelik kismi olucak .. ayni zamanda Eng. sayfada mevcut
olacak ... Turkce kismindaki uyelik ucrete tabi olucak .. yani isin icine ..
kredi karti uygulamasi girecek .. Eng. de ise uyelik simdilik ucretsiz olacak

Bunun onune gecmeye calisiyorum .. asil amacim bu ..
Yani Turkiye den katilim gosterenlerin Eng. sayfadan ucretsiz uyelik almasina
bir nevi mani olmak ... Yani bir sekilde konumlarini kontrol etmek gibi bir
sistem yapmam gerekiyor

Onun icin IP bazli kontrolunu yapmak ilk aklima gelen secenekti..

Fikirlerinizi simdi daha net bir sekilde alabilirim sanirim:)

Yine de yardimci olmaya calisan/mesaji okuyan herkese tesekkurler ...

On Tue, 27 Apr 2004 12:51:08 +0300, Umut wrote