[linux-programlama] Re: kylix 3

From: Fuat Poyraz (tetik007@hotmail.com)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 18:12:51 EEST

kylix programlarını ihtiyac duyduğu bir kısım
dosyalar vardır eger o dosyaları bulamassa acamaz mesela kylix te
yaptıgınıx bir programı kylix uzerinden run diyerek
calıstırabilirsiniz ama derliyip
calıstıramassınız programı calıstırmak
icin derlediginiz programı kyliz dizini icinde bin dosyası icine
kopyalar ve calıstırmaya calısırsanız buyuk bir
ihtimalle basırılı olursunuz Bu dizin genellikle
/home/kullanıcıadı/kylix3/bin seklinde olur