[linux-programlama] Re: php form...

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 14:59:29 EEST

Merhaba,
mesajda Turkce karakter kullanilmamis olsaydi su anda daha kolay yardim
ediyor olabilirdik. :) Birseyler soyleyecegim fakat "anladigim" olcude...

Textarea'ya girilen eposta adreslerini birbirinden ayirarak (buradaki
adresler virgulle ayrilarak mi post ediliyor ?) ve explode(@ isareti
icin... ayni zamanda adresleri ayirmakta da kullanabilirsiniz)
kullanarak alabilirsiniz. Daha sonra combobox'in item'larini olusturacak
sekilde html kodunu uretirsiniz.

Bu bayagi genel bir cevap oldu.

- register_globals = off ==> $HTTP_POST_VARS["degisken"] seklinde
verileri alacaksiniz.
- Bu verileri explode ya da baska fonksiyonlar ile dilediginiz bicimlere
ayiracaksiniz.
- form verisi bir sefer gonderilmis ise combobox'larin item'larini
listeleyecek yapiyi kuracaksiniz.
- bu islemleri ayni dosya/form uzerinden yapmak istiyorsaniz
formlariniza isimler vererek gonderilip/gonderilmedigini test edecek ve
ona gore html kodu yazmasini saglayacaksiniz. Tum form ve html kodlari
tek bir script uzerinde bulunacak.

Sanirim bundan daha fazla yardim etmek demek kodu yazmak olur. :)

Hoscakalin.

C.Hakan POLATKAN