[linux-programlama] Re: ttyslot() ?

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 11:27:01 EEST

Selamlar..

> Merhaba,

> isatty()
> ttyname()
> ttyname_r()

fstat derim bilahare. fstat(stdin) makul olabilir.

Ama, notty durumu da var. Yani uygulama X uzerinden calismis olabilir,
daemon olmus olabilir. Kisaca herhangi bir tty ile baglantisi kalmamis
olabilir. Bu durumda biraz zor bir durum olacaktir.

Sorudan, programin nerden calistirildigini mi yoksa su anda STDIO icin
hangi tty'yi kullandigi mi isteniyor anlasilmiyor.

Saygi ve sevgiler..

--
Bu elektronik posta yollanirken herhangi bir virus testinden
gecmemistir. Buna mukabil, bu mesajda bir Windows virusu olmadigindan