[linux-programlama] Kylix DLL destekler mi?

From: efkan turen (efkan_turen@yahoo.com)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 13:23:17 EEST

Yani en basiti SYSTEM32 dizini altinda bir DLL yazmamaliyim sanirim..Birde DLL kabul ediyormu?
"C.Hakan POLATKAN" <hakanpolatkan@efsanelinux.org> wrote:Merhaba,
Windows'a ozgu bilesenler kullanmadiginiz surece problem olmaz. Bazi
bilesenlerin yerini tutacak diger bilesenleri de arastirip,
bulabilirsiniz. Projeyi bitirmeden once bence gerekli arastirmalari
yapin. Hatta kodunuzu iki sistem icin de yazin. Kodu derlerken Delphi ya
da Kylix isletim sisteminize gore derleyecektir. (hangi unit'leri
kullanacagini isletim sistemine gore sececek)

Bu sekilde hazirlanirsaniz uygulamanizi sonradan Linux'a aktarmakla
ugrasmazsiniz.

Hoscakalin.

--
C.Hakan POLATKAN
--

efkan turen wrote:

>Merhaba...Ben su an sirkette Accessta yazilmis olan bir program kullaniyorum ve client makinelerin win xp oldugunddan surekli kullanici ve sistem hatalariyla karsilasiyorum..Acaba ben su an uzerinde calistigim Delphi projesini bitirdigimde Kylix e aktarip.. linux u de kendi amacima uygun olarak yapilandirip kullanabilir miyim?_ boyle bir olanak var mi? > >

Efkan Turen ICQ#143357865 Current ICQ status:

SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142143357865 More ways to contact me:wwp.icq.com/143357865