[linux-programlama] Re: [linux-ileri] Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: caddy (gokcemutlu@efsanelinux.org)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 21:24:17 EEST

Her insanin s1k1nt1lari olabilir linuxla ilgili. Umit Yildiz arkadasin
mailini ilk okudugumda bana da antipatik geldi ve bu listeye atmasini
anlamadim. Sonucta programlama listesi. Ancak herkes sorunlar yasayabilir.
Onlari kazanmak gerekir. Bizim ulkemizde ev kullanicilari isletim sistemine
para vermedikleri icin linux'un degerini anlamiyorlar. Kullanicilarin
hardware alirken dikkat etmeleri gerekir. Ozellikle modem ve ses karti icin.
Ben ekran karti driverini indirdim ve sadece nasil kuracagimi anlatan yaziyi
okudum ve kurdum.

Umit arkadasa soyleyebilecegim sey ise sen kotu elestirilerle kafani yorma,
linuxa egil. Bende yeni sayilirim ama her gun ogrendigim seyler beni
heyecanlandiriyor ve sanki isletim sistemini kendim yetistiryormus gibi
oluyorum. Sen kendine hedefler belirle. Mesela modem icin caba harcamissin
ki sonucta emeginin karsiligini almissin. Hodri meydan derken yanlis
yapiyorsun bir kere bu senin kararin ve sen kullanacaksin isletim sistemini.
Kimse sana olumlu yaklasmaz bu sekilde konusursan. Ayrica ozgur yazilim
beles yazilim demek degil bunu da internetten arastirabilirsin.

Yinede sen windows kullanmak istiyorsan kullan ve diger CDleri kirma
arkadaslarina ver. Sanirim Mr. Gates'e para vermiyorsun OS icin o yuzden de
linux'a pahali diyorsun. Biz Turkler Atamizin dedigi gibi caliskan
olmaliyiz. Avrupa'da pencereleri kullanan son birkac ulkeden birisiyiz bu da
kotu tabiki.