[linux-programlama] phpnuke

From: Aziz YÜCELEN (ayucelen@dicle.edu.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 09:27:24 EEST

Merhabalar...
Phpnuke 6.0 portalını makinama kurdum fakat kullanmada sıkıntı yaşıyorum.Mesela bir blok oluşturuyorum ve sonra içeriğini veriyorum, fakat ikinci bir blok oluşturduğumda ona verecegim içeriği yine içerik kısmında nasıl oluşturacağım yani içerik kısmında 10 tane içerik olsun bunun ilk 5 ini nasıl istediğim bloğun içeriği yapacam onu anlayamadım.Teşekkürler..