[linux-programlama] Re: PHP ile access erişim?

---------

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 07:04:49 EST

    Nasil yani??? Linux uzerinden MS Access doyalarina ulasabiliyor muyuz?
    -------------------

    Selam
    Php ile ulaşılabildiğini öğrendim ama Linux (openoffice ile) access
    dosyalarını tanımıyor diye biliyorum.
    Eğer access dosyanız varsa ve üzerinde işlem yapacaksanız bi php
    kombinasyonu yapıp lokalde çalışmanız gerekiyo sanırım.
    Ama benimnki sadece fikir yürütme, benden çok daha bilgili hocalarım var
    onlar sanırım daha aydınlatıcı bilgi verirler.

    (birgün OpenOffice 2.x ler çıktığında belki MS access tarzı bişi olur diye
    düşünüyorum)

    Suha ÇELİK