[linux-programlama] Re: posgresql

---------

From: Ali Avci (mozaik@hotpop.com)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 05:27:34 EST

    Create sequence komutunda increment var, Eger iki server var ise bir
    serverin sayacini 1'den digerini 2'den baslatip ikiser arttirip
    cakismalari engelleyebilirsiniz. ama sorunun bu olup olmadigini bilmiyorum.

    Simdiye kadar edindigim deneyimlerim, sistemlerin ürettigi degerleri
    sadece basit islerde kullanmam gerektigini gosterdi.
    Sequence kullanmak yerine tablolarin tasarimlarini degistirmekte fayda
    olabilir. En azindan bilginin girildigi kaynaga göre bir alan ilave
    etmeniz de uygun olabilir. (bolge_kodu, server_kodu, sube_kodu gibi
    birsery...)

    saygilarimla,

    - ali avci