[linux-programlama] Re: posgresql

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 02:17:02 EST

    Devrim GUNDUZ wrote:

    > Tablolari DELETE ile sifirladiginizda SEQUENCE sıfırlanmaz. Sanırım
    > bununla ilgili bir sorun yaşıyorsunuz.

    Paralel calisan tablolarda cakisan sequence'lar var, problem buradan
    kaynaklaniyor.

    PostgreSQL'deki tam bicimi animsamiyorum ama sequence'lar icin baslangic
    degerleri verilebiliyor olmali. Tablolardan birisinin sequence'inin
    1,000,000,000,000'dan baslamasini saglamak problemi cozuyor olabilir mi?

    selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.