[linux-programlama] posgresql

---------

From: Eyüp Taşdelen (etasdelen@sonkullanici.com)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 01:38:38 EST

    merhaba
    Iki ayri serverda birbirinin ayni posgresql veritabanli tablolarim var iki yerdende data girisi yapmak istiyorum. data girisinden once diger yerdeki kayitlari data girecegim yere aktariyorum (tablolari DELETE ile sifirlayip INSERT ile aktariyorum)

    (INSERT de serial olan kisim aynen aktariliyor cunku baska bir tablo ile bilgi baglantisi bu no uzerinden yapiliyor)SERIAL olan kisim son girilen nodan degil 1 den basliyor ve bu benim icin sorun olusturuyor bunu nasil onleyebilirim.