[linux-programlama] Re: PHP ile uzak Oracle db'ye Ulasmak

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 00:52:41 EST

    Volkan Merhaba,
    Apache'nin calisacagi bilgisayara once minimal bir Oracle client
    kurulumu yapmali, client'tan uzak Oracle'a baglanti icin gerekli
    ayarlari yapmali ve sqlplus ile calistigini sinamali, ardindan php'yi
    oracle destegi ile derlemelisin.

    RedHat/Fedora ile gelen rpm'ler arasinda oracle destekli php paketleri
    de var; bu paketler icerisinde oracle client lib.'leri var mi
    bilmiyorum; lib'ler icindeyse (sorunsuz rpm kurulumu ile calisirsa)
    oracle client kurmak da gerekmeyebilir.

    selamlar,
    -bd

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.