[linux-programlama] Qok=20say=FDda=20kay=FDt=20g=FCncelleme?=

---------

From: Doruk Aydoğan (f985445@stu.inonu.edu.tr)
Date: Fri 28 Mar 2003 - 16:26:37 EET

    200.000 kayıt bulunan MYSQL veritabanı uygulamamda;

    200 kaydı aynı anda güncellemek istiyorum.Güncelleme işlemini döngü ile yapıyorum. Ancak işlem çok uzun sürüyor.

    Hatta o kadar uzun sürüyor ki maksimum işlem süresini aşıyor.

    Tek bir sorgu ile, çok sayıda güncelleme nasıl yapabilirim.Yani 001 numaralı öğrencinin notunu

    40 ve 007 numaralı öğrencinin notunu 80 olarak değiştir... gibi.

    1) Çok sayıda kayıdı bir kerede güncelleme için gerekli SQL sorgusu nasıl kullanılır ?

    2) Eğer SQL bu konuda yetersiz ise, MYSQL'in bu konu ile ilgili olarak sunduğu çözüm nedir ?

    3) POSTGRESQL'deki COPY komutu MYSQL'de var mıdır? benim için çözüm olur mu? nasıl kullanılır?

    NOT: Bu sistem PHP ile WEB uygulamasıdır.

    cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum.