[linux-programlama] Re: Sendmail'de Trusted User

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 12 Mar 2003 - 14:58:50 EET

    On Wed, 12 Mar 2003 14:35:18 +0200 (EET)
    Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:

    >=20
    > Hazir listeler yeniden acilmisken; bir dagitim savasi baslasin bari ;)
    > Dagitimlarin hic birini ben cikarmiyorum; gelistirme asamasinda da yer
    >=20
    > almiyorum. Cekirdege vs katkisi olan birisi degilim. iste bu yuzden=20
    > aklimin dogru dedigi seyi kullanma hakkimin oldugunu dusunuyorum ;)

    Elbette.. Hatta bu hakkinida sonuna kadar savunurum. Ama=20
    yardimci olmak icn ugrasiyorum sadece. Yoksa Exchange ve NT40 ile
    ugrasanlarda var malum..

    Hic kimsenin keyfinin kahyasi olamayiz.. Oyle anlasildiysa boynumuz
    kildan ince..

    > Gelelim Red Hat 8.0'a:
    >=20
    > Apache'nin nesi calismiyor? 8.0'i ciktiktan 1 hafta sonra bir uretim=20
    > makinesine kurdum; o gunden beri tek bir sorun cikartmadi. Sadece
    > apache degil, hersey duzgun calisiyor.
    >=20
    > Calismiyor dersen, en azindan sen, haksizlik yapmis olmaz misin?

    Bilemem.. Kendi adima RH en son tercihim olur. Bunuda heryerde soylerim.

    Gerci RH kullanmadan niye yorum yapiyorsun diyeceksin, hakli olarak:

    FWD: