[linux-programlama] Re: linux secimi

From: Burak Ural (mburak@softhome.net)
Date: Fri 10 Jan 2003 - 20:48:27 EET

Genelde gnome veya kde bu konuda basarisiz denecek kadar hantal ve hafiza=
 yiyiyorlar diye biliyorum.
Hele bi keresinde internet explorer takilir da bembeyaz olur butun=
 pencereleri ; aynisini linuxda yasayinca olamaz dedim.
linux , yoksa windowslasmayami dogru gidiyor?
acaba tcp/ip icin bi GUI 'si olan browser yapinca sonuc hep boyle mi=
 olmali?

Bilmiyorum duydunuz mu ama Lindows isimli bir linux distro cok iddiali=
 reklamlar yapiyor.
Hatta turkiye de ismini unuttugum bir bilgisayarci verdigi pclerde bunu=
 yukluyor.
www.lindows.com
bu distroyu kullanan, yorum yapabilecek olan var mi?

isin kotu bunu bedava download edemiyorsunuz illa 129 dolar istiolar.
Lindows 3.0 indirebilecegim bir adres bilen varsa lutfen haber verir mi?

burak@turk.ws

tesekkurler.