Re: [Linux-sunucu] PHP5 de sorun

From: Ender Güler (listacc@gmail.com)
Date: Thu 29 Sep 2005 - 01:14:39 EEST

Merhaba,

Apache ve php yi kendiniz derleyerek mi, yoksa apt-get install yöntemiyle mi
kurdunuz?

httpd.conf dosyasına aşağıdaki eklemeleri yaptığınızı isterseniz bir kontrol
edin:

AddModule
LoadModule

AddType application/x-httpd-php .php

Ayrıca php.ini dosyasını /usr/lib veya /usr/local/lib dizinlerine
kopyaladınız mı?

Hala bunlara rağmen çalışmıyorsa bir de httpd.conf dosyanıza bakmamız
gerekebilir. Ama öncelikle apache ve php kurulumları hakkında bilgi vermeniz
daha iyi olur.

İyi çalışmalar.